Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:26:29+01:00
* woda
* sole mineralne
* białka
* tłuszcze
* limfocyty (białe ciałka krwi)
19 4 19
dzięki
by mogło być trochę więcej
bo wiesz na 1 gimnazjum to " trochę " mało
mówiąc " trochę " miałem na myśli o wiele za mało
2009-12-02T20:28:10+01:00
Limfa w skład chłonki wchodzi nieupostaciowane osocze, zbliżone do osocza krwii, zwierające jedynie nieco większy procent tłuszczu. Spośród elementów morfotycznych zdecydowaną większość stanowią limfocyty.
8 3 8