Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2011-07-07T13:33:52+02:00

1. Nikotyna to niezdrowa jest rzecz,

dopada cię chęć brania jej? Powiedz precz!

"Ja nie dam rady!"- każdy tak myśli,

lecz jak spróbuje, odchodzą złe myśli!

 

2. Papierosy, alkohol, narkotyki?

Zostaw je w spokoju! To nie kosmetyki!

Gdy wiek masz młody,

szkodzą one dla twej urody!

 

3. Nie zażywasz śladowych ilości nikotyny.

I bardzo dobrze, to nie są maliny!

Możesz być pewna, że będziesz zdrowa,

rak płuc? Nigdy w życiu- powie ci to nawet krowa!

1 5 1
2011-07-07T14:03:36+02:00

PRZESTAŹ JUŻ MYŚLEĆ,ŻE

NAŁOGI TO  CUDA,

JEŚLI JE WEŹMIESZ,

 NIC CI SIĘ NIE UDA...

 

NIKOTYNA?

TO PRZECIEŻ KPINA.

A PAPIEROSY?

GDY JE LUDZIE WIDZĄ ZATYKAJĄ NOSY...

 

PRZESTAŃ Z TYMI NAŁOGAMI

LEPIEJ CHODŹ LEŚNYMI ŚCIEŻKAMI!

WCIĄGAJ W PŁUCA POWIETRZE ŚWIEŻE

A NIE DYM, KTÓRY ŻYCIE CI ZABIERZE...

 

 

 

 

 

 

 

1 5 1