Odpowiedzi

2009-12-02T20:40:54+01:00
1,375-0,125*1,625=1,171875≈1,17
1,375-0,125=1,25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:41:40+01:00
X=1,375
y=-⅛=-0,125
z=-1⅝ =-1,625

(x-y)*z=(1,375-(-0,125))*(-1,625)=(1,375+0,125)*(-1,625)=
=1,5*(-1,625)=(³/₂) *(-¹³/₈)=(-³⁹/₁₆)

(x-y)/z=(1,375-(-0,125))/(-1,625)=(1,375+0,125)/(-1,625)=
=1,5/(-1,625)=(³/₂) / (-¹³/₈)=(³/₂)*(-⁸/₁₃)=(-¹²/¹³)
2009-12-02T20:41:20+01:00
X=1,375,,,,,,,,,,,,y=-⅛=-0,125,,,,,,,,,,,,,,,z=-1⅝=-1,625,,,,,,,,,,,,,nie było tam jakiegos nawiasu:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x-y×z=1,375-(-0,125)×(-1,625)=1,375-0,203125=-1,171875,,,,,,,,,,, x-y:z=1,375-(-0,125):(-1,625)=1,375-0,076923=1,298077,,,,,,,,,,,,, gdyby tam jednak były nawiasy to: (x-y)z=(1,375+0,125)×(-1,625)=1,5×-1,625= -2,4375,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, zaś (x-y):z=(1,375+0,125):(-1,625)=1,5:-1,625=-0,9230769