Dany jest prostokat o bokach a i b.Pole tego prostokata jest rowne 24cm².
Dwa rownolegle boki tego prostokata zwiekszono o 8cm i otrzymano prostokat o bokach a + 8 i b. Pole prostokata zwiekszylo sie o 64cm².Wyznacz dlugosc bokow a i b.

Z gory dziekuje. ; *

2

Odpowiedzi

2009-12-02T20:36:52+01:00
Ab=24
(a+8)b=24+64
ab+8b=88
a=24/b
24/b*b+8b=88
24-88=-8b
8b=64
b=b
a=3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:37:33+01:00
Ab=24
(a+8)b=24+64
ab+8b=88
a=24/b
24/b*b+8b=88
24-88=-8b
8b=64
b=b
a=3
1 4 1