Odpowiedzi

2009-12-02T20:41:49+01:00
Belgia-Kongo Belgijskie,
Portugalia-Angola,Mozambik,Kabinda,Timbr Wschodni
Hiszpania-Rio De Oro,
Włochy-Włoska Afryka Wschodnia,Libia,Albania
Dania-Islandia,Grenlandia,Wyspy Owcze
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T20:43:42+01:00
Kolonie belgijskie: Demokratyczna Republika Konga, Rwanda i Burundia
kolonie hiszpańskie:Baleary, Wyspy Kanaryjskie, Ceuta w Ameryce Północnej
kolonie włoskie : Libia , Somali Włoskie, Fezzan
kolonie portugalskie: angola, Mozambik, Tomot Wschodni
kolonie duńskie: Grenlandia i Wyspy Owcze a posiadała Islandię

2009-12-02T20:45:43+01:00
BELGIA - Kongo Belgijskie, Burundia, Rwanda
Włochy – Somalia, Trypolitania, Erytrea
Portugalia – Angola, Mozambik, Przylądek Dobrej Nadziei
Hiszpania – Rio de Oro, kolonie w Ameryce Środk. i Południowej np. Meksyk, Kuba, Haiti
DANIA - Grenlandia, Wyspy Owcze, Islandia,