Opisz jak wyobrażasz sobie wygląd pokoju zaczynając od zdań:

Pokój,który sobie wyobraziłam był słabo oświetlony.Wygasający kominek nadawał chłodny i mroczny nastrój.W kąciku były porozrzucane zużyte,stare zabawki.Koło drzwi wisiał zegar z kukułką,której przenikliwy dźwięk rozchodził się po nim.

2

Odpowiedzi

2009-12-02T21:10:11+01:00
Pokój który sobie wyobrażam jest wspaniale oświetliny i żółty bardzo go lubię chcę mieć taki sam pokój u siebie w domu
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:18:03+01:00
Pokój,który sobie wyobraziłam był słabo oświetlony.Wygasający kominek nadawał chłodny i mroczny nastrój.W kąciku były porozrzucane zużyte,stare zabawki.Koło drzwi wisiał zegar z kukułką,której przenikliwy dźwięk rozchodził się po nim.
Pod zagarem z kukułką stała mała szawka, na której stało mnustwo małych porcelanowych figurek. Pod małym okienkiem, na samym końcu pokoju stało wielkie biurko, z przeróżnymi mapami, planami oraz różnych notatek. na środku pokoju stał niewielki stół jadalny, a obok sześ starych krzeseł. Na ścianach wisiało pełno obrazów przedstawiających znanych wynalazców i filozofów. Ten pokój budzi we mnie strach i niepokój gdyż jest pełen mrocznych, tajemniczych zakamarków.
4 3 4