Ułóż zdania z tymi wyrażeniami tak aby wynikało z nich, że rozumiesz je.

- Brać czyjeś słowa do serca.
- Brakuje na coś słów.
- Cedzić słowa.
- Nie mieć od kogoś ani słowa.
- Prosić kogoś na słowo.
- Ważyć słowa.
- Nie dać komuś dojść do słowa.

Pilne. ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:46:58+01:00
Jesteś moją przyjaciółką więc twoje słowa biorę sobie do serca.
Napisaliście ten sprawdzian tak beznadziejnie że brakuje mi słów.
Był tak wściekły że tylko wycedził kilka słów i poszedł.
Pokłóciłyśmy się i nie mam jej nic do powiedzenia.
Czy mogłabym prosić cię na słowo? Wolała bym nie rozmawiać o tym przy osobach trzecich.
Waż słowa młoda panno - nie pozwolę abyś tak do mnie mówiła!
Ciągle tylko gadała i nie dała mi dojść do słowa!
2009-12-02T20:48:17+01:00
A) Kasiu nie bierz sobie tego do serca.
b)Jaki on jest niegrzeczny aż brak mi słów.
c) Niepotrzebnie to mówiłeś i tak cię on nie słucha.
d)Nie odzywam się do niej, obraziła mnie.
e)Proszę pomóż mi a obiecuję że ci przyniosę.
f) Nie powinieneś tego mówić. Przeproś ją
g) Patryk nie przerywaj mi w odpowiedzi

:)))