Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:41:15+01:00
Moim ulubionym sportowcem jest Agnieszka Radwańska, ponieważ bardzo lubię tenis. Jest ona Polką. Podobają mi się jej wywiady.
Dobrze jest mieć kogoś takiego za wzór, ponieważ jest ona przykładem w jaki sposób można wywalczyć różne medale i jak można się nie poddawać.
3 2 3
2009-12-02T20:43:00+01:00
MÓJ ULUBIONY SPORTOWIEC MA NA IMIĘ MESSI.JEST BARDZO MIŁY UMIE SZYBKO BIEGAĆ. MA CZARNE WŁOSY I NIEBIESKIE OCZY.GRA W PIŁKĘ NOŻNĄ UBIERA SIĘ NA SPORTOWO.MOŻESZ SWOIMI SŁOWAMI
1 5 1