Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:40:58+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Bo muszą oczyszczac limfę (chłonkę) ze szkodliwych substancji, zanieczyszczeń i bakterii w całym organizmie.
83 3 83
2009-12-02T20:40:59+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Ponieważ chronią narządy w organiźmie przed atakiem mikroorganizmów i by latwiej dochodzil tlen do wszystkich komorek w organizmie
114 4 114
2009-12-02T20:41:23+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Węzły chłonne znajdują się w całym organizmie ponieważ chronią narządy w organizmie przed atakiem mikroorganizmów.

pozdrawiam
23 4 23