Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:40:50+01:00
No wiłdałkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii









































g
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T20:45:24+01:00
Rośliny kopalne, żyjące skrzypy zebrane są w jednym rodzaju – skrzyp.Rosną w różnych, przeważnie wilgotnych środowiskach, np. na wilgotnych glebach piaszczystych (skrzyp polny), podmokłych łąkach (skrzyp błotny i skrzyp bagienny), w lasach (skrzyp leśny). W bardzo wielu przypadkach skrzypy są trudnymi do wytępienia chwastami polnymi i łąkowymi.Chronione gatunki to paprocie, widłaki, skrzypy.Skrzyp olbrzymi leśne źródliska, wilgotne zarośla,zawiera alkaloidy ,śladowe ilości nikotyny, saponiny, krzemionkę.
2009-12-02T21:30:06+01:00
Paprocie, widłaki, skrzypy


Więcej już nie mam ;).*