Odpowiedzi

2009-12-02T20:44:54+01:00
Pamiętnik są to zapiski sprzed jakiegoś okresu czasu-miesiąca,roku. Dziennik są to wydarzenia z życia zapisywane na bieżąco,najczęściej codziennie.
64 3 64
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:44:58+01:00
Dzienik jest to sprawozdanie z czynnosci wykonywanych w danym dniu, bez opisu przezyć wewnetrznych, pamietnik zaś to forma wypowiedzi ktora mozna pisać nieregularnie- z perspektywy czasu. Zawiera on opis tego co przewywałaś/łeś w danym dniu oraz Twoje przemyslenia.
80 4 80