Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:51:34+01:00
8 / √3 - 1 (wykorzystujemy wzor skroconego mnozenia - roznica kwadratow)

8/ √3 - 1 * √3 + 1 / √3 + 1 =
8√3 + 8 / 3- 1 =
8√3 + 8 / 2 =
8(2√3 + 1) / 2=
4(2√3 + 1)
2009-12-02T20:52:18+01:00
8
_____ =
√3 + 1

8(√3 - 1)
________________ =
(√3 + 1)(√3 - 1)

8√3 - 8
____________ =
3 - 1

8(√3 - 1)
____________ =
2

= 4(√3 - 1)


2009-12-02T20:52:27+01:00
8÷√3 + 1 = (8* √3) ÷ √3 * √3 + 1 = 8√3 ÷ 3 + 1 = 3 ⅔ √3