Zad.1 Każdą z podanych niżej informacji przyporządkuj Wiśle lub Odrze.

a) Jest najważniejszą drogą wodną łączącą Wyżynę Śląską z Bałtykiem.
b)Jej deltę tworzą dwa główne ramiona: Leniwka i Nogat.
c) Jej źródła znajdują się na stokach Baraniej Góry.
d)Między Zawichostem a Puławami przełamuje się przez pas wyżyn.
e)Jest żeglowna od Kędzierzyna-Koźla.
f ) Powyżej Włocławka zbudowano na niej zaporę i sztuczny zbiornik.
g)Najdłuższym jej dopływem jest Warta.
h)Część wód prowadzi do jeziora Dąbie.
i)W górnym biegu zasila duży sztuczny zbiornik - Jez. Goczałkowickie.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:11:17+01:00
A)Odra
b)Wisła
c)Wisła
d)Odra
e)Odra
f)Wisła
g)Odra
h)Wisła
i)Wisła
1 5 1
2009-12-02T21:16:16+01:00
A) Odra
b) Wisła
c) Wisła
d) nie jestem pewien ale chyba Wisła
e) Odra
f) Odra
g) Odra
h) Odra
i) Wisła
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T21:23:30+01:00
Wisła- B, D, F, I

Oodra- A, C, E, G, H

Raczej napewnOo jest dOobrze, bOo rOobiłam tOo z atlasem i wszystkOo dookładnie sprawdziłam kilka razy ;D

dOostane pkt. bOo mam za małOo a są mi pOotrzebne bOo szybkOo musze dOodac swOoje zad.
2 5 2