Uzupełnij zdania, korzystając z poniższych pojęć.
gametofit, sporofit, rodnia, plemnia

Pokoleniem rozmnażającym się bezpłciowo jest...........
Pokoleniem samożywnym jest.................................
Na szczycie gametofitu męskiego powstają.................
Zarodnia powstaje na szczycie................................

2

Odpowiedzi

2009-12-02T20:54:24+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Sporofit
gametofit
plemnie
rodni
79 3 79
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T20:57:14+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Pokoleniem rozmnażającym się bezpłciowo jest sporofit
Pokoleniem samożywnym jest gametofit
Na szczycie gametofitu męskiego powstają plemnie
Zarodnia powstaje na szczycie rodni
111 4 111