Odpowiedzi

2009-12-02T20:59:23+01:00
Poobiegaj ... wymachy rąk w przót i tył ... poskacz jak piłak ..
poobiegaj ... wymachy rąk w przót i tył ... poskacz jak piłak .
Komentarz został usunięty
pobiegaj ,wymach rąk do przodu i do tyłu wypad nogi ale pamiętaj ręce i nogi najważniejsze!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:00:21+01:00
-rozgrzej bardzo dobrze rece w tej dziedzinie jest to bardzo wazne
-pozniej barki
-glowe rozgrzac
-przede wszystkiem nadgarstki
-a mniej juz wazne sa nogi i w tym momencie rozgrzewasz nogi
rozgrzej bardzo dobrze rece w tej dziedzinie jest to bardzo wazne
-pozniej barki
-glowe rozgrzac
-przede wszystkiem nadgarstki
-a mniej juz wazne sa nogi i w tym momencie rozgrzewasz nogi