Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T20:59:52+01:00
Układ złożony - cząsteczka
siła ciężkości - siła grawitacji
3 2 3
2009-12-02T21:00:53+01:00
Inaczej cząsteczka to atom(nie jestem do końca pewna)
inaczej siła grawitacji to przyciąganie ziemskie
właściwości ciał stałych jakie posiada plastelina to plastyczność
3 2 3
2009-12-02T21:07:24+01:00
Atom
ciazenie powszechne
plastycznosc ciala, Rozszerzalność temperaturowa,Odkształcanie sprężyste ciał
4 1 4