Odpowiedzi

2009-12-02T21:12:14+01:00

równoległobok P=ah
P=6 x 2√2=12√2
2²+2√2²=c²
4+8=c²
c=2√3
L=2√3 x2+ 2x6=4√3+12
romb P=1/2 d1 x d2
P=1/2 √5 x √2=1/2 √10
trapez P=1/2(a+b)h
P=1/2 (8+3)2√3=11√3
3²+2√3²=c²
9+12=√21
L=8+5+2√3+√21=13+2√3+√21
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:17:45+01:00
Równoległobok P=ah
P=6 x 2√2=12√2
2²+2√2²=c²
4+8=c²
c=2√3
L=2√3 x2+ 2x6=4√3+12
romb P=1/2 d1 x d2
P=1/2 √5 x √2=1/2 √10
trapez P=1/2(a+b)h
P=1/2 (8+3)2√3=11√3
3²+2√3²=c²
9+12=√21
L=8+5+2√3+√21=13+2√3+√21
8 3 8