Rowerzysta podróżuje przez górzysty teren.Jego droga składa się z samych podjazdów Wspina się zawsze z prędkością 10km/h,zjeżdża zaś zawsze z prędkością 40km/h
Jaką wartość ma jego prędkość średnia,jeśli odcinki wspinania się są równe odcinkowi zjeżdżania

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:01:44+01:00
Droga = 40km + 10km
czas = 1h + 1h
śr. V = droga/czas
śr. V = 25km/h
2 2 2
2009-12-02T21:01:21+01:00