Odpowiedzi

2009-12-02T21:06:53+01:00
Duchowieństwo
Warstwa rycerska
prosty człowiek
83 1 83
Najlepsza Odpowiedź!
  • hola
  • Początkujący
2009-12-02T21:07:48+01:00
Społeczeństwo średniowieczne w Europie dzieliło się na stany, czyli warstwy, które różniły się między sobą pod względem praw i obowiązków. W większości państw europejskich dzielono je na:
duchowieństwo, rycerstwo, mieszczaństwo, chłopstwo.
W okresie średniowiecza wykształciło się również społeczeństwo feudalne oparte na poddaństwie i hierarchii społecznej.

12 4 12