Proszę, sprawdźcie czy jest dobrze:). Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły, to piszcie.

MEINE FAMILIE UND MEIN ZIMMER.
Zu meine Familie gehört meine Mutter und meine Schwester. Meine Schwester ist 25 Jahre alt. Wir wohnen in der Stadt, in Einfamilienhaus. In der Nähe gibt es eine Bushaltestelle. Unsere Haus hat vier Zimmer. Ich habe eigenes Zimmer. Mein Zimmer ist gemütlich und geräumig. In meinem Zimmmer befinden sich: der Schreibtisch, der Sessel, das Bücherregal und die Couch. An dem Fenster hänge bunte Vorhänge. Ich habe mein Zimmer selbst eingerichtet. Mein Zimmer gefällt mir sehr.

2

Odpowiedzi

2009-12-02T21:13:48+01:00
Moim zdaniem jest wszystko ok;)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:21:49+01:00
Moja rodzina i mój pokój.
Do mojej rodziny przypada moja matka i siostra. Moja siostra ma 25 lat. Żyjemy w mieście, w domu jednorodzinnym. W pobliżu znajduje się przystanek autobusowy. Nasz dom składa się z czterech pokoi. Ja mam własny pokój . Mój pokój jest wygodny i przestronny. W moim pokoju znajdziecie: biurko, krzesło, regał, tapczan. W oknie wiszą kolorowe zasłony. Mój własny pokój sam ustawiałem . Mój pokój podoba mi się bardzo.

To jest w dosłownym tłumaczeniu Twojego tekstu ,sam(a)oceń czy takie zdania przejdą u Twojej germanistki.

MEINE FAMILIE UND MEIN ZIMMER.
Zu meine Familie gehört meine Mutter und meine Schwester. Meine Schwester ist 25 Jahre alt. Wir wohnen in der Stadt, in Einfamilienhaus. In der Nähe gibt es eine Bushaltestelle. Unsere Haus hat vier Zimmer. Ich habe eigenes Zimmer. Mein Zimmer ist gemütlich und geräumig. In meinem Zimmmer befinden sich: der Schreibtisch, der Sessel, das Bücherregal und die Couch. An dem Fenster hänge bunte Vorhänge. Ich habe mein Zimmer selbst eingerichtet. Mein Zimmer gefällt mir sehr.
1 4 1