Może mi ktoś to przetłumaczyć ???
Ale nie używać translatorów!
(same bzdury w nich wypisują!)

`My Decemberwish is to keep having infinite Love, Ambition, Faith and Health! With those 4 things so much can be accomplished with rewards. `

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:20:06+01:00
Moim grudniowym marzeniem jestjest aby wciaz miec nieskonczona milosc wiare i zdrowie z tymi czterema rzeczami mozna ukonczyc z nagrodami
2009-12-02T21:21:53+01:00
Moim grudniowym życzeniem jest utrzymać bezgraniczną miłość, ambicję, zaufanie, zdrowie. Te 4 życzenia mogą być spełnione z nagrodą.