Wymień cechę substancji stałych (kruchość, sprężystość czy plastyczność) wykorzystywaną podczas:
•rozbijania bloków skalnych w kamieniołomach na mniejsze kamienie.
•napinania łuku,
•rysowania rysunków ołówkiem na kartce papieru,
•wytłaczania z blach elementów karoserii samochodowych,
•wykonywania skoku z trampoliny.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:15:38+01:00
•rozbijania bloków skalnych w kamieniołomach na mniejsze kamienie. kruchość
•napinania łuku, sprężystość
•rysowania rysunków ołówkiem na kartce papieru, kruchość
•wytłaczania z blach elementów karoserii samochodowych, plastyczność
•wykonywania skoku z trampoliny. sprężystość
10 5 10
2009-12-02T21:16:26+01:00
1.kruchośc
2.sprężystośc
3.kruchośc (chyba)
4.plastycznośc
5.sprężystośc
5 4 5