Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:22:22+01:00
8²+6²=x²
64+36=x²
x²=100
x=10

10m+6m+8m=24m

zuzyl 24 m drutu
2009-12-02T21:22:43+01:00
A=6
b=8
a²+b²=c²
6²+8²=c²
36+64=c²
100=c²
10=c

Ob= 6+8+10=24(cm)

To jest poprawne rozwiązanie
2009-12-02T21:24:33+01:00
Twierdzenie Pitagorasa:
a kwadrat + b kwadrat = c kwadrat

8 kwadrat + 6 kwadrat+ c kwadrat

8 x 8 + 6 x 6 = c kwadrat

64 + 36 = c kwadrat

100 = c kwadrat

c = pierwiastek ze 100

c = 10

rozwiązanie:
8 + 6 + 10 = 24 cm drutu

(pliss, wybierz jako najlepszą, bo punktów teraz potrzebuje)