Skreśl z poniższych zdań które fałszywie charakteryzują troposferę. W miejsce Zdań fałszywych napisz zdania poprawne.

w troposferze kształtują się zjawiska pogodowe.
...........................................................

Temperatura w troposferze rośnie wraz z wysokością 0,6 C na 100m
.................................................................................

Największy udział w składzie powietrza atmosferycznego w troposferze ma tlen
........................................................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:31:25+01:00
W troposferze kształtuje się klimat.
Największy udział w składzie powietrza atmosferycznego w troposferze ma azot.
2009-12-02T21:32:27+01:00
Błędne zdanie to:
W troposferze kształtują się zjawiska pogodowe.
2009-12-02T21:36:03+01:00
Są 2 fałszywe zdania:
Tu jest ich poprawna wersja:

Temperatura w troposferze spada wraz z wysokością 0,6 C na 100m

Największy udział w składzie powietrza atmosferycznego w troposferze ma azot.

Na 100 % !! Sprawdziłam dla pewności w swojej książce
i wszystko się zgadza. ;) Psdr. ;) i polecam się. ;)