Odpowiedzi

2009-12-02T22:06:49+01:00
Dobre strony:
-mozliwość poznawania nowych ludzi, nowego środowiska, nowe przyjaźnie
-zapomnienie o starych złych rzeczach które byly związane z dawnym miejscem
-możliwość znalezienia nowej pracy "lepszej"

Złe strony:
-tęsknota za domem
-zostawienie części rodziny i przyjaciół
-bycie nowym w nowym miejscu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:12:46+01:00

a) rządza władzy i bogactwa; grabież domów
b) dochodzi do gwałtów
c) ogólny strach ludzi przed nowym typem broni stosowanej przez najeźćców
d) wyniszczenie cywilizacji Majów, Azteków i Inków; tubylec moze należec do jednych z nich
e) rozpoczyna sie handel niewolnikami
f) wywożenie do Europy cennych surowców, nowych gatunków roslin będące standardem w krajach podbitych; może to sie wiązać z póżniejszym niedoborem tych surowców dla ludzi stale tam mieszkających
g) nawracanie na nową wiarę /chrystianizacja Ameryki Łacińskiej/
h)deportowanie do kolonii skazańców
i)rozwój żeglarstwa, miast portowych