Będę wybierała najlepszą odpowiedź!! I proszę nie dawać ściągać z neta!!!! Zadanie: To było wyjątkowe spotkanie. W formie listu do przyjaciółki opisz spotkanie, które uznałbyś za wyjątkowe. Proszę o jak najszybszą odpowiedź! Z góry dziękuję i pozdrawiam :* :)

2

Odpowiedzi

2009-12-02T21:45:26+01:00
Idąc drogą nie widziałam ze za moment stanie sie cos nieoczekiwanego co zmieni moje życie.
Widziałam ich z daleka lecz nie wiedziałam zabardzo kim są, kim jest ten człowiek w białej szacie,gdyż twarz jego była rozmazana przez promienie słonca.
Tak to on!!
To nasz ukochany papież.
Tak bardzo sie ucieszyłam gdy dojeżdżając do mnie nakazał zatrzymać samochód.
Karol wysiadł i podszedł do mnie,zapytał jak mam na imie a ja tylko wymamrotałam ze Karolina.
Niestety musiał jechać,poniewać spieszył sie.
Lecz zanim odjechał pobłogosławił mnie i powiedział kilka słow ktore na zawsze zmienia moje zycie. Zmienia postepowanie wobec drugiego człowieka.
Z całym przekonaniem spotkanie z Ojcem Świetym było najbardziej fascynujące w moim życiu i nigdy go nie zapomne.


Mam nadzieję ze podoba sie;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:54:58+01:00
Część Lilka Romanów 02.12.2009

Pozdrawiam Cię szybciutko . Nawet nie wiesz co mnie spotkało.
Do rzeczy . Wyobraź sobie ,że wczoraj idąc przez park spotkałam naszą
wychowawczynię z pierwszej klasy . Jest już na emeryturze . Chodzi o lasce
Z trudem pokonywała kolejne odcinki drogi prowadzącej z pobliskiego sklepu
do domu . Pomogłam jej oczywiście zanieść siatkę z zakupami .
Zaprosiła mnie do środka . Małe mieszkanko pachniało prawdziwym domem
Na starych , ale jakże pięknych szafeczkach stały oprawione w jednakowe
ramki zdjęcia . Na tych zdjęciach były całe pokolenia uczniów .
My też tam byłyśmy . Jakże się zdziwiłam , gdy starsza pani przy herbatce
wspominała niemal całą naszą klasę . Pamiętała o problemach Adasia .
Wiedziała ,że zawsze musiała zwracać mi uwagę , bym dobrze zawiązała sznurówki . Wspomniała o starej mapie wiszącej na ścianie , która zawsze niefortunnie spadała na lekcji ku naszej uciesze . Pamiętała nawet o tej dziwnej chorobie Romka , gdy cała klasa odwiedziła go w domu .
A mysłałam ,że w tym wieku ludzie mają sklerozę ?!

Ona jest niesamowita ! Po dłuższej rozmowie ustaliłam ,że będę Jej pomagać
w robieniu zakupów . Zapomniałam nawet o tej dwójce , którą dostałam pierwszy raz w życiu za ... lenistwo .
Teraz dopiero widzę ,że dobrze jest zacząć od " a" i to dobrego , fachowego
"a " .To niesamowite , jak wiele wrażeń może dostarczyć jeden epizod z przeszłości . Zwłaszcza , gdy tak pięknie komponuje się z teraźniejszością .
Pozdrawiam Cię cieplutko