Przyroda :
Zadanie :
Oblicz jaka temperatura będzie na Kasprowym Wierchu (1987 m n.p.m.), jeżeli na poziomie morza jest 20 stopni celcjusza . Pamiętaj że temperatura obniża się wraz ze wzrostem wysokości ( co 100 m o 0,6 stopni celcjusza ) .

3

Odpowiedzi

2009-12-02T21:39:43+01:00
1987~~2000m
2000m/100m=20
20*0,6=12 stopni
20-12=8 stopni

Odp.Na Kasprowym Wierchu będzie 8 stopni Celcjusza.
1 2 1
2009-12-02T21:40:08+01:00
20-(1987/100)*0,6=20-19,87*0,6=20-11,922=20-11,922=8,078
Na Kasprowym Wierchu będzie temperatura ok. 8 stopni
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:41:24+01:00
1987 : 100 = 19,87 zaokrąglone 20
20 * 0,6 = 12
20 - 12 = 8

3 5 3