Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:43:08+01:00
Szczęście jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne. Psychologia wydziela w pojęciu szczęście rozbawienie i zadowolenie.Obowiązek to konieczność zrobienia czegoś wynikająca z nakazu moralnego lub prawnego; też: to, co ktoś musi zrobić powodowany taką koniecznością
2009-12-02T21:42:30+01:00
Szczęście jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne.

Obowiązek jest to zobowiązanie się do czegoś i przymus wykonania tego np. obowiązek szkolny trzeba chodzić do szkoły i się uczyć :)