Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:03:27+01:00
1.W ubiegłą niedziele rozpoczął sie adwent przygotowuje na Boże narodzenie kolor szat liturgicznych zmienia sie na fioletowy a wierni będą sie gromadzić na mszach roratnich
1 5 1
2009-12-02T22:10:51+01:00
Wliczanie religii do średniej uprawnione
http://info.wiara.pl/doc/385320.Wliczanie-religii-do-sredniej-uprawnione

Coraz mniej kobiet wstępuje do zakonów
http://ekai.pl/wydarzenia/temat_dnia/x23830/coraz-mniej-kobiet-wstepuje-do-zakonow/

Kościół może skutecznie unikać podatków
http://ekai.pl/wydarzenia/z_prasy/x23833/kosciol-moze-skutecznie-unikac-podatkow

przeczytaj to sobie - ja nie mam czasu...:)
1 2 1