Odpowiedzi

2009-12-02T21:57:42+01:00
To bylo tak ze alb byli to ubodzy ludzie nic nie znaczacy, lub niewolnicy zmuszeni do pracy w czasie wojny;p
15 2 15
  • hola
  • Początkujący
2009-12-02T21:58:57+01:00
Niewolnikiemw rzymie mozna bylo zsotac przez matke niewolnice,niewolnikiem mogla zostac osoba porzucona jako dziecko lub wzieta do niewoli w czasie wojny.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:00:04+01:00
W ręce zwycięskiej armii wpadali także jeńcy, którzy następnie byli niewolnikami. Niewolnikami stawali się też ludzie porwani przez ubogich rodziców dzieci.

ja za to dostałam plusa ;) licze na naj...! pozdr ;*
20 4 20