Odpowiedzi

  • pacz
  • Początkujący
2009-12-02T22:08:29+01:00
Bo styropian, korek drewno mają w sobie powietrze, którego gęstość jest mniejsza od wody.
2009-12-02T22:08:31+01:00
Dlatego ze jest wieksza powierzchnia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:10:59+01:00
Styropian, korek i drewno lipowe są lżejsze od wody i utrzymują się na jej powierzchni, zat o klucz kamień i kubek są cięższe i spadają na dno.