Napisz ogłoszenie na podany temat.Pamiętaj o wszystkich niezbędnych elementach, zastanów się kto jest nadawcą ogłoszenia.Zamieść dodatkowe informacje.

treści ogłoszeń do wybrania

1.Z okazji św.Bożego Narodzenia w szkole obędzie się aukcja obrazów namalowanych przez uczniów.Dochód zostanie przeznaczony na(cel do wymyślenia)

2.W im.Króla Artura napisz ogłoszenie o mającym się odbyć zaprzysiężeniu nowych rycerzy Okrągłego Stołu. Podaj czas i miejsce uroczystości, jej cel i charakter. Uwzględnij jeszcze co najmniej jedną informację którą powinni znać uczestnicy tej uroczystości. Nie zapomnij o podpisie i odpowiednim układzie graficznym swojego tekstu.

z góry dzięki za odpowiedź

2

Odpowiedzi

2009-12-02T22:22:43+01:00
Dnia 3. 11. 2003 r. o godz. 17 w sali nr 10 Szkoły Podstawowej w Dębach Wielkich odbędzie sie ukcja obrazów namalowanych przez uczniów.Dochód zostanie przeznaczony na nowe komputery
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:31:02+01:00
Drodzy dyrektorzy, nauczyciele oraz uczniowie,

Z okazji Bożego Narodzenia, dnia 10 grudnia 2009 r. o godz. 18:00 zostanie zorganizowana aukcja obrazów namalowanych przez utalentowanych uczniów naszej szkoły. Aukcja odbędzie się po zebraniu rodziców. Każdy obraz bedzie licytowany, aż do przebicia najwyższej oferty. Pieniądze z aukcji przeznaczone zostaną na schornisko dla zwięrząt w naszym mieście. Przez tą aukcję możemy uratować głodne zwierzęta, które żyją w ciasnych klatkach.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Każdy grosz się liczy.
Z poważaniem
Samorząd Uczniowski
9 4 9