Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:27:37+01:00
2009-12-02T22:29:59+01:00
Rozumiem je tak, że wszytkie mysli napisane przez tych filozofów skrywają w sobie cos tajemniczego co jest obrazem istniejącej rzeczywistosci

1.Z czego coś powstało to w to sie obróci
2.Wszystko wokoł nas jest tak lekkie ze unosi sie w przestworzach?
3.Osoby malowane na portretach przez malarzy gdyby był zywe malowały by swych twórców.
4.Istnieje tylko to co jest wokoł nas a nie to co sobie wyobrazamy.
5.Kłamca po czesci klamie i mowi prawde.
6.Wszystko powstaje od czegos innego,
7.W swiecie rządzą liczby
8.Człowiek jest najwazniejsza miarą
9.Nie wiem nic i o tym wiem.
10.Kazdy z nas ma w sobie swoj ukryty skarb
11.tego nie czaje xD
12.wszystko co zrobione przez osobe dobra jest dobre
13.człowiek niegodny kocha swoje ciało lecz duszy nie uznaje
14.wszystko co piekne jest dobre
15.miłosc goni za tym co jest tworzone pieknie
16.nasze zycie warte jest wtedy go umiemy docenic to co mamy w sobie
17.musimy poszukiwac wiedze ktore jestesmy w stanie pojąc
18.szczescie jest najwazniejsze
19......
20.z naruty jestesmy normalni
21.przyjemnosc jest poczatkiem wszystkiego
22.smierc przyjdzie po nas wtedy gdy nadejdzie nasz czas
23.człowiek madry jest wolny