Odpowiedzi

2009-12-02T22:34:41+01:00
Panie Boże, dziękuję Ci za ten dar, który od Ciebie otrzymałam. Dziękuję Ci za to, że uczyniłeś mnie swoją służebnicą i dałeś szansę na pogłębianie swej wiary i ofiarowanie Ci mojej miłości. Dziękuję Ci za to, że przy mnie jesteś i mnie wspierasz, abym nie zbaczała ze ścieżki, na która mnie nakierowałeś. Dziękuję Ci za ten chrzest, ponieważ to przez niego ofiarowałam Ci całą siebie, a Ty mi swoją miłość. Dziękuję Ci za to, że mnie pokochałeś i umocniłeś. Amen.
3 5 3
2009-12-02T22:35:51+01:00
O dobry Jezu,twoja moc niezrozumiała pozostanie dla nas ludzi grzeszników.Zaszczytem jest dla mnie że przyjąłeś mnie do grona chrześcijan.Satarać będę sie być wzorem dla młodszych,lecz to Ty jesteś wzorem dla nas niuczciwych złych grzeszników.Powinniśmy zostać skazani na potępienie a Ty łaskawy przyjąłes nas do swojego nieskazitelnego grona
mam nadzieje ze pomogłam bo dlugo na dym myślałam!:)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:36:24+01:00
Panie , boże dziękuję ci za dar chrztu świętego, że mogłam stać się dzieckiem bożym i "apostołem", któremu przydzieliłeś zadanie szerzenia twojego miłosierdzia.Dziękuję , że mogłam dołączyć do wspólnoty chrześcijańskiej i stać się twoim dzieckiem, na które duch święty zsyła twą miłość.
17 4 17