Odpowiedzi

2009-12-03T10:31:58+01:00
Dziennikarz:Dzięńdobry. Witam Pana bardzo serdecznie w naszym programie.
Pisarz:Dzieńdobry. Od raz powiem dla jasnośc nie mów do mnie na pan tylko po imieniu, poprosty Piotr.
D:Dobrze. więc jak się czujesz pod takim przemieniem wielkiej sławy.
P: Nie powiem taka sytuacja mi sprzyja. Lubię być w centrum uwagi.
D: O czy lubisz najbardziej pisac?
P: Najbardziej lubie pisać o miłości a naj naj o takiej nieszcześliwej, która prowadzi do zabicia się jednej ze stron.
D: Do kogo trafiaja twoje książki?
P: Uważam że do nastolatków. Oni lubia czytac takie ksiażki, chociaz nie przeczę że osoby strarsze nie interesuja sie moimi ksiązkjami.
D: Dostajesz jakies e-maile?
P:tak i to wiel, ludzie mówią mi o czym chcieli by czytac a ja staram się spełniac ich oczekiwania.
D:dziękuję za wywaia nasz czas dobiega do końca
P:dziekuję dowidzenia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T10:41:28+01:00
Dziennikarz--> Dzień Dobry. Jak sie Pan czuje jako ktoś sławny?
Pisarz--> Dzien Dobry.Moze zanim zaczniemy prosze mówić po imieniu,po prostu Marek.No więc jako osoba sławna czuje sie całkiem dobrze tylko czasem jest to denerwujące.
Dz.--> Dlaczego denerwujące?
Pi.--> Na przykład raz zdarzyła się mi taka sytuacja,kiedy wracałem do domu samochodem kilku dziennikarzy po prostu zaszło mi drogę i nie chcieli mnie wypuścić póki nie odpowiem im na parę pytan.
Dz.--> i Co wtedy zrobiłeś?
P.--> No cóż nie miałem innego wyjscia jak im udzielić odpowiedzi,w przeciwnym razie był bym uwięziony w samochodzie na dobre(smiech)
Dzi.-->To na prawdę zabawna sytuacja.Która ksiazke uwazasz za najlepsza jaką udało CI sie napisac?
P.--> Myśle ze bedzie to "Dziecięce myśłi dorosłego człowieka"
Dz.--> No musze przyznać ze tytuł bardzo interesujący. Masz już pomysł na nową ksiazke?
P.-->Nie,na razie nic nie przychodzi mi do głowy,kompletna pustka ale to nie znaczy ze nie bede pisał.
Dz.--> Zapewne dostajesz wiele listów,e-maili i wiadomosci.O co ludzie pytają w nich?
P.--> Tak to prawda.Bardzo często pojawia sie w nich pytanie o nową ksiazke,o czym będzie,Kim bedą bohaterowie itp.Dostałem też list od pewnej wielbicielki,ze chciała by mieć męza pisarza,który pisał by dla niej powieści romantyczne.
Dz.--> Twoje grono fanów sie szerzy.Myślalem juz o załozeniu rodziny?
P.Nie. Jeszcze o tym nie myslałem i szczerze mówiac nie spieszy sie mi.
Dzi. Dziekuje za rozmowe i życze sukcesów.
P.Dziekuje.Do widzenia