Odpowiedzi

2009-12-02T22:45:53+01:00
Planeta B-612 jest bardzo mała. Znajdują się na niej 3 wulkany, róża, baobaby, które zagrażały tej planetce. Nasiona roślin drobnych i gąsienice. Można było tam często oglądać zachody słońca (ulubione zajęcie małego księcia).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:50:24+01:00
Mały Książę mieszkał na asteroidzie B-612. Była ona bardzo mała i sąsiadowała z 6 innymi asteroidami. Znajdowały się na niej 3 wulkany 2 czynne 1 wygasły, które Mały Książę, co pewien czas czyścił(czy coś w tym stylu:). Jego planecie zagrażały baobaby. Chłopczyk twierdził, że mogą one zniszczyć cała jego planetę, więc codziennie wyrywał małe pędy. Kwiaty na planecie małego księcia pojawiały eis wśród traw więdły wieczorem. Były skromne o pojedynczej koronie płatków, nie zajmujące miejsca, nie przeszkadzające nikomu.