Odpowiedzi

2009-12-02T22:42:21+01:00
Pasowanie na rycerza, ślubowanie damie, walka w imię honoru, pojedynki, udział w turniejach, wyprawy wojenne, zdobywanie łupów i jeńców, obrona ojczyzny, troska o podtrzymanie ciągłości rodu, udział w wielkich bitwach- to stałe elementy życia rycerza w XV wieku. Odnaleźć je można w losach Zbyszka, Maćka, Juranda.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:42:53+01:00
1. Pasowanie na rycerza
2. Pozostawanie przez dobę na polu walki
3. Ślubowanie damie serca
4. Żucanie rękawicy
5. Uścisk ręki
6. Turnieje rycerskie
7. Polowania
8. Uczty
9. Przed bitwą odbywanie się mszy
10. Stroje
11.Podawanie wody święconej w kościele
12. Usługiwanie damie serca przy stole
4 2 4