Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T22:45:41+01:00
Ponieważ potem musimy się w nich kompa i jest w nich dużo bakterii
1 1 1
2009-12-02T22:46:26+01:00
Po pierwsze rzeki to chluba kraju.
Ponadto w rzekach żyje wiele organizmów dla których to właśnie miejsce jest domem. Zanieczyszczamy rzeki, zabijamy wiele organizmów żywych.
Brudne rzeki zanieczyszczają także wodę (która płynie w kranach, w miejscowościach w których nie ma kanalizacji).
Trzeba także dbać z powodu takiego, iż wylew rzeki może dokonać wielu szkód na okolicznych terytoriach.
5 3 5
2009-12-02T22:53:59+01:00
Od dawna rzeki dostarczają nam wodę pitną, bez której nie ma życia na naszej ,,błękitnej'' planecie Ziemi. Rzeki powstają w niewielkich źródełkach, które po kilku set latach przekształcają się w ogromne koryta rzek. Ale niestety są one zanieczyszczane przez nas ludzi. Nieraz spotykamy się z osobami myjącymi w rzekach auta, albo z rurami, które przenoszą zanieczyszczenia do rzek. Bez rzek nie tylko nie było by życia na Ziemi, ale także nie mielibyśmy świeżych ryb takich jak np. łososie, które rozmnażają się w rzekach. Jednym słowem zakłócilibyśmy cały ekosystem rzek.
Pamiętajmy żeby chronić rzeki i ich źródła.
2 3 2