Odpowiedzi

2009-12-02T23:16:20+01:00
Y=2x+1
y=x-3 |*(-2)

y=2x+1
-2y-2x+6

-y=7
y=-7

y=2x+1
-7=2x+1

-8=2x
x=-4
2009-12-02T23:18:06+01:00
Y=2x+1
y=x-3

x-3=2x+1
y=x-3

x=-2
y=-2-3

x=-2
y=-5

Odp. Rozwiązniem są liczby x=-2 ; y=-5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T23:29:16+01:00
Y=2x+1
y=x-3

x = y+3
y = 2(y+3) +1

x = y+3
y = 2y+6 +1

x = y+3
y = 2y +7

x = y+3
y -2y = 7

x = y+3
y = -7

x = -7+3
x = -4

x = -4, y = -7