Odpowiedzi

2009-12-02T23:14:57+01:00
Odo.C
za y wstawiamy zero i liczymy X
2009-12-02T23:18:22+01:00
Miejsce zerowe to taki x,dla którego y=0,,,,a=1+9=10 ,,,,,,,,,,,,,,y=10x+5→o=10x+5→10x=-5→x=(-½),,,odp.c jest poprawna,,,bo współrzedne miejsca zerowego to odp.b=,czyli(-½;0)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T23:22:26+01:00
F(x)=ax+5 a=1+9=10

F(x)=10x+5

A=0 B=10 C=5

(delta)=B(kwadrat)-4AC=100-4*0*5=100-0=100

Pierwiastek ze stu=10


liczę miejsca zerowe

x1=[(-b+(pierwiastek) z (delty)] /2a= [-10+10] /2*0=0
x2=[(-b-(pierwiastek) z (delty)] /2a= [-10-10]/2*0=0


żadne z Twoich podanych nie jest prawidłowe