Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T23:49:02+01:00
1. Uderzenie Polaków na zajętą już przez Rosjan Litwę

2. Galicja i Uraina

3. od kwietnia 1920r. (wraz z wojskami Ukrainy) do 7 maja 1920r. (zdobycie Kijowa przed Rosjan)
4 4 4
2009-12-02T23:54:14+01:00
1. Bezpośrednią przyczyną konfliktu było zakończenie I Wojny Światowej i stopniowe wycofywanie się z Europy Środkowej wojsk niemieckich po zawarciu 11 listopada 1918 roku pokoju w Compiegne
3 2 3