1) Prostokątny obrazek o wymiarach 20cm x 35cm naklejono na płytę pilśniową w kształcie prostokąta o wymiarach 50czm x 40cm. Jakie pole ma powierzchnia obrazka?

2) Sprzedany na aukcji w 1989 roku znaczek pocztowy rekordową cenę 1.1 mln dolarów amerykańskich. Znaczek miła wymiary 2,8cm x 2,3cm. Ile kosztował każdy milimetr kwadratowy tego znaczka? Wynik zaokrąglij do ceny 1 centa(0,01 dolara)

proszę o rozwiązania zeby były obliczenia jeżąeli nie bedzie robie jako błąd potrzebuje na teraz plisssssssssssssssss to ważne

3

Odpowiedzi

2009-12-03T07:01:39+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T10:49:58+01:00
1)20cm × 35cm =700cm²
50cm × 40cm =2000cm²
2000zm² + 700cm²=2700cm²


2)2.8cm × 2.3cm = 6,44cm²
6,44cm² ÷ 100000 =0,000644mm²
0,000644mm² ÷ 1,1 = 0,007084 mln $
0,007084 × 0,01 =70.84 C
70.84 C


1 2 1
2009-12-03T10:50:09+01:00
Oto jak to rozwiązać:20cm x 35cm = 700cm²
50cm x 40cm = 2000cm²

2) 2,8 x 2,3 = 6,44cm²
6,44cm² /10000 = 0,000644mm²
1.1mln x 0,01 centów = 110000centów
0,000644mm² x 110000 = 70,84 centów
JEST NA 100% DOBRZE ZAZANACZ MOJĄ ZA NAJ.








3 3 3