Odpowiedzi

2009-12-03T10:07:13+01:00
-usamodzielnienie
-kontakt z rówieśnikami
-poznawanie życia towarzyskiego
-poznawanie kultury, zabytków, histori (w zależności, gdzie odbywa się wycieczka)
-dora zabawa

;P ;) ;D
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T10:10:19+01:00
Uważam że warto wysyłać dzieci na wycieczki
ponieważ :
- dzieci integrują się
- poznają siebie bliżej
- zwiedzają inne miasta/państwa
- poznają kulturę innych zakątków
- szczęście , radość dlatego że można być dłużej przy ulubionej osobie
- stają się bardziej samodzielne
- oderwanie się od szarej szkolnej rzeczywistości
2 3 2