Odpowiedzi

2009-12-03T10:04:59+01:00
1.Groboz - kucharza, a Balley Stolarza
2.11 lat
3.13 lat
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T11:32:47+01:00
1. Ksiądz Balley udawał stolarza, a ksiądz Groboz udawał kucharza, z tego co pamiętam.

2. Św. J.M.V. miał wtedy 11 lat.

3. Św. J.M.V miał wtedy... 13 lat.


;]
1 5 1
2009-12-03T11:38:29+01:00
1.Groboz - kucharza
Balley Stolarza

2.11 lat


3.13 lat
1 5 1