Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T10:09:30+01:00
-usamodzielnienie
-kontakt z rówieśnikami
-poznawanie życia towarzyskiego
-poznawanie kultury, zabytkow, histori (w zaleznosci gdzie odbywa sie wcieczka)
-dobra zabawa

LICZĘ NA NAJLEPSZE :)
1 5 1
2009-12-03T10:10:30+01:00
-integracja z klasa, grupa, rodzina w zaleznośc z kim ma jechac
-poznawanie ciekawych m iejsc
-rozwijanie wyobraźni
-może nawet poznawanie historii jeśli odwiedzi jakies miejsca zwiazane z historiią
- odprężenie, dziecko po powrocie jest pełno energii i może góry przenosic
1 5 1