Odpowiedzi

2009-12-03T10:23:42+01:00
D1 = 12 cm
r1 = 6

r2=3
d2=6

Po1 = 36 II
Po2 = 9 II

a) 27 cm2

b)36 : 9 = 4

20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T10:23:45+01:00
R= 6cm
P=pi 6kwadrat
P=36 pi cm kw.

r=3cm
P=pi 3 kw.
P=9 pi cm kw

a) Pole zmniejszy sie o 27 cm kw
b) Pole zmniejszy sie czterokrotnie
48 4 48
2009-12-03T10:27:12+01:00
Śr=12 cm
r=6cm
P=π6²=36πcm2

12cm-6=6
r=3cm
P=π9cm²

36π cm²-9πcm²=27πcm²

36/9=4
pole zmniejszy się 4 razy.


Pozdrawiam;**
24 4 24