Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T10:33:04+01:00
Obwód: 2pir
39,56 = 2pir
2pir = 39,56 / :2pi
r = około 6,3

Pole: pi r kwadrat
Pole: 6,3 do kwadratu - pi
Pole: 39,69 pi
Pole : około 124,6 cm.

Odp. Pole wynosi 39,69 pi cm, czyli około 124,6 cm
97 4 97
2009-12-03T10:42:05+01:00
Dane: Szukane:
L=39,56cm P=?

L= 2 pi r
39,56= 2 pi r/2 pi
r = ok. 6,3

Pole= pi r kwadrat
Pole= 6,3 do kwadratu pi
Pole= 39,69 pi
Pole= 124,6 cm.
42 4 42