Odpowiedzi

2009-12-03T10:34:46+01:00
1. jest to prawdopodobne lecz nie sadze że najbardziej prawdopodobne
2. uważam że to jest najbardziej prawdopodobne
3.jest to niemożliwe ponieważ na kostce jest maxymalnie 6 oczek i nawet jakby dwa razy wyzucić 6 to i tak nie bedzie to więcej niż 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T11:42:12+01:00
Wszytskich zdarzen moze byc 36 czyli.

a) istnieja tylko mozliwosci ze wypadnie na kostkach: 46, 55, 64 czyli P(A)=3/36=1/12

b)prawdopodobienstwo zdarzenia przeciwnego, ze wypadnie taka sama to: P(a)6/36 bo istenieje tylko 6 mozliwosci 11, 22, 33, 44, 55, 66 czyi P(1-A)= 30/36

c)oczywiscie 0, bo max ilosc oczek to 12