Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T10:42:36+01:00
Najpierw jest w przełyku. Potem jest w żołądku. Tam jest wydobywanie wartości odżywczych. Potem natrafia do jelita ciengiego. Tam jest około 10 godz. Następnie jest w jelicie grubym tam przebywa aż do wydalenia.
2009-12-03T14:33:09+01:00
Najpierw trafia do przełyku Potem przebywa w żołądku. Gdzie jest wydobywanie odżywczych wartości . Następnie natrafia do jelita cienkiego. Tam przebywa około 10 godzin a na koniec trafia do jelita i tam przebywa aż do wydalenia