1. ciała stałe, których cząsteczki tworzą regularną sieć, to:
a) ciała bezpostaciowe
b) gazy
c) ciecze
d) kryształy

2. Zjawisko rozszerzalności temperaturowej ciał stałych wykorzystano w budowie:
a) termometru lekarskiego
b) balonu
c) bimetalu
d) żadnego z wymienionych wyżej urządzeń

3

Odpowiedzi

2009-12-03T11:24:13+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T11:23:49+01:00
2009-12-03T11:24:38+01:00